VRÁTENIE TOVARU

Do 14 dní máte možnosť produkt vrátiť, bez udania dôvodu, pokiaľ nebol nosený alebo inak použitý. Nepoškodený tovar spolu s vyplneným formulárom na vrátenie tovaru nám môžete vrátiť osobne alebo poštou na adresu:

KFC Komárno
Športová 1
94501 Komárno
Slovensko

STIAHNUŤ FORMULÁR NA VRÁTENIE TOVARU


REKLAMAČNÝ PORIADOK

Reklamačný poriadok prevádzkovateľa internetového (elektronického) obchodu Fanshop KFC Komárno, upravujúci postup pri reklamácii tovaru zakúpeného v elektronickom obchode s adresou webového sídla shop.kfckomarno.sk (ďalej len „Reklamačný poriadok“).


1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.1 Spoločnosť KFC Komárno, Športová 1, 94501 Komárno, Slovensko, IČO: 37859170, zapísaná v Obchodnom registri, postupuje pri vybavovaní reklamácií tovaru zakúpeného v elektronickom obchode s adresou webového sídla shop.kfckomarno.sk (ďalej len „Elektronický obchod“) s odbornou starostlivosťou a v súlade s platnými právnymi predpismi.

1.2 Ustanovenia Reklamačného poriadku sa nevzťahujú na kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, ani na osoby nakupujúce tovar za účelom podnikania. V takýchto prípadoch sa zodpovednosť za vady riadi ustanoveniami Obchodného zákonníka.

1.3 Predávajúci poskytuje na tovar zakúpený v Elektronickom obchode záručnú dobu 24 mesiacov, ak nie je právnym predpisom stanovená kratšia doba.

1.4 Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.

1.5 Predávajúci nezodpovedá za poškodenie tovaru spôsobené:

  • bežným opotrebovaním,
  • neodborným zaobchádzaním,
  • mechanickým poškodením,
  • použitím v rozpore s návodom na použitie.

2. REKLAMÁCIA TOVARU PRI PREPRAVE

2.1 Predávajúci zasiela tovar bezpečne zabalený, aby sa minimalizovalo jeho poškodenie počas prepravy. V prípade viditeľného poškodenia obalu je kupujúci povinný skontrolovať obsah zásielky a v prípade poškodenia spísať protokol o škode s prepravcom.

2.2 Ak kupujúci zistí poškodenie tovaru až po jeho prevzatí, musí o tom bezodkladne informovať predávajúceho a vyplniť reklamačný formulár, ktorý spolu s tovarom odošle na adresu predávajúceho.


3. REKLAMÁCIA TOVARU V ZÁRUČNEJ DOBE

3.1 Ak sa vady prejavia počas záručnej doby (24 mesiacov), kupujúci vyplní reklamačný formulár a spolu s reklamovaným tovarom ho odošle na adresu predávajúceho.


4. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

4.1 Kupujúci je povinný zaslať reklamovaný tovar na adresu predávajúceho spolu s vyplneným reklamačným formulárom a dokladom o kúpe.

4.2 Reklamovaný tovar musí byť čistý a riadne zabalený, aby sa minimalizovalo riziko ďalšieho poškodenia.

4.3 Reklamácia musí byť uplatnená bez zbytočného odkladu po zistení vady.

4.4 Predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie o prijatí reklamácie.

4.5 Ak je vada odstrániteľná, predávajúci ju bezplatne opraví alebo vymení tovar za nový. V prípade neodstrániteľnej vady má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy.

4.6 Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia.


KONTAKTNÉ INFORMÁCIE

Adresa na reklamácie:
KFC Komárno
Športová 1
94501 Komárno
Slovensko

E-mail: shop@kfckomarno.sk